Wednesday 28 November 2012

Baju 4PG Tasek Damai

Sebelum hari raya haji yang lepas saya dapat tempahan dari budak-budak kelas 4pg SMK Tasek Damai, terima kasih semua. Diorang nak print design depan belakang siap ada nama setiap orang lagi pada lengan baju. Design asal yang budak-budak ni bagi rasa macam tak berapa sesuai sangat, so saya propose 2 design 3 kaler pada diorang, diorang ok so saya pun print. Upah design saya tak ambik pun sebab design simple jer terus pakai illustrator, tak payah nak scan tak payah nak trace atau apa-apa jadi boleh kawtim sikit.

Sebab tak buat lagi meja printing terpaksa la saya convertkan meja makan buat printing table. Mengamuk jugak bini saya bila dia tengak apa dah jadi pada meja makan tu. Tak cukup dengan meja lantai pun jadi keh keh keh. Jangan risau lantai saya bersih. Kalau korang nak tau ni perkara biasa la bagi sesetengah printer, masalahnyer kalau buat atas lantai ni boleh patah pinggang jugak dibuatnyer, sebab tu orang buat atas meja. Pada korang yang baru nak mula business printing ni (macam saya) kalau tak der bajet nak beli/buat printing table tu, buat atas lantai dulu je la, tapi pastikan bersih, kalau tak nanti customer complain pulak.





Kalau ader sesiapa yang berminat nak buat t-shirt kelas, jangan malu jangan segan email/sms/call jer. JOM PRINT T-SHIRT.

Salam
Faizal

0 comments:

Post a Comment