Wednesday 21 November 2012

T-Shirt Custom Design & Cenderahati

Dalam pos yang pertama ni saya nak intro sikit lah pasal blog ni. Mana tau kot - kot ada yang konfius dengan isi kandungan yang bakal di tonjolkan dalam blog saya ni pada masa ni dan masa-masa yang akan datang.

Blog ni adalah blog tentang "Custom T-Shirt Design" a.k.a "Printing T-Shirt", jadi kalau ada sesiapa yang berminat nak buat printing tshirt tak kira la apa jenis t-shirt pun, baju rewang, baju kelas, baju korporat, baju event dan sebagainya lagi, jangan segan-segan jangan malu-malu boleh lah contact saya secara call/sms/email dsbg. Tapi bukan takat tshirt jer, kalau korang nak print mug, bantal, pinggan, cap pun boleh. Buat masa ni sebagai permulaan jenis-jenis cenderahati yang boleh saya print agak terhad kepada yang dinyatakan tadi jer, harap-harap akan bertambah lagi pada masa akan datang. Kalau ada apa-apa penambahan terbaru saya akan update kat sini.

Nak contact saya senang jer boleh email ker ginomesoldier@gmail.com atau sms/call 012-5697349. Saya lebih suka kalau korang pakai email jer sebab semuanya direkod senang nak ingat balik. Kalau nak datang kedai, terus terang cakap saya tak der kedai semua kerja-kerja buat kat rumah jer secara part-time dah kecil-kecilan, insyallah bila job dah banyak modal pun dah cukup bolehlah sewa kedai buat tapak business kot.

Dalam pos seterusnya saya akan cerita pulak cara-cara nak tempah t-shirt.Apa - apa hal contact jer. JOM PRINT T-SHIRT...

Salam
Faizal

0 comments:

Post a Comment