Monday 14 January 2013

Katalog 2013

Salam kepada semua yang sedang membaca entry ini. Bagi kelas-kelas, team-team, geng rewang , kelab-kelab atau sesiapa sahaja yang nak tempah baju bolehlah tengok katalog - katalog kat bawah ni. Buat masa ni saya cuma membekalkan jenama Gildan, OrenSport, Change & FourSquare sahaja buat masa ni. Insyaallah beberapa jenama lain lagi akan ditambah dari masa kesemasa.


Bagi yang tak minat nak buat printing dengan saya, cuma nak baju tee kosong sahaja pun boleh, minimum order 10 helai sahaja, lebih pun boleh tak de masalah lagi banyak lagi bagus, harga pun mungkin boleh runding lagi insyallah.

Kalau dah jumpa baju yang minat dalam katalog - katalog tu, emailkan pada saya kodnyer dan saya akan bagitau harganya. Kalau nak serkap jarang style pun boleh jugak, bagitau jer berapa bajet korang untuk sehelai baju kosong (RM 10 ke atas) dan saya akan emailkan kod-kod baju dalam lingkungan harga tu. Kalau nak tau kos printing jangan lupa emailkan sekali dengan designnya. Senang jer.

Ok macam biasa kalau ade apa-apa kemusykilan contact jer. JOM PRINT T-SHIRT.

0 comments:

Post a Comment